luni, 9 februarie 2009

Laura are nevoie de sange

Azi am vorbit cu o prietena si am aflat de cazul unei tinere care acum depinde de gestul celor din jur ... Si chiar daca scriam eu aici ca acesta este un blog pentru copii, iar cea despre care veti citi mai jos a trecut de varsta copilariei si a adolescentei, pentru mama sa ea este si va fi mereu copilul ei . Si de fapt, mai bine sa fie un blog pentru toti cei care au nevoie de ajutor , astfel incat strigatul lor sa ajunga la inimile noastre si sa-i ajutam. Pentru ca orice om are dreptul la viata ! 

Laura Lupu, o tanara de 25 de ani are septicemie si acum are nevoie de ajutor ! Are urgenta nevoie de sange grupa B cu Rh negativ . Este internata la Spitalul Militar Bucuresti . Toti cei care vor sa ajute la salvarea Laurei, este rugat sa doneze sange . 

Pentru orice detalii puteti suna la 0724/73.90.19 - d-na Lupu, mama Laurei .

Laura are toata viata inainte . Insa acum are nevoie OAMENI pentru a trai si apoi pentru a-si implini dorintele specifice varstei .   

Multumim ca ati salvat o viata .


7 comentarii:

  1. Anonim2/09/2009

    Multa sanatate Laurei !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2/09/2009

    Multumesc Mire pentru ajutor...sper sa avem noroc si sa reusim sa ajungem la inimile oamenilor...sensibili si nu numai.
    Avem nevoie de voi oamnei buni, ajutati-ne sa ii redam Laurei zambetul pe buze...are tot dreptul. Multumesc din suflet!
    Ramona

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim2/09/2009

    MULTUMESC,MIRELA.MULTUMESC,RAMONA...MULTUMESC TUTUROR...!!!ADY..FRATELE LAUREI

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim2/11/2009

    eu niciodata nu am crezut in astfel de massuri pe mesenger,dar daca este intradevar adevarat chiar asi putea ajuta,am o multime de prietenii,astept un telefon 0747835974

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim2/11/2009

    Mirela, când ai astfel de cazuri spune-mi şi mie, te rog, am o pagină specială Doneaza sange, este foarte vizitata.
    Am preluat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim2/11/2009

    sal daca e nevoie donez si eu sunt nicu din bucuresti am aceiasi grupa contactatima la id cameleonu_21

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim tuturor pentru implicare !
    Persoana care a lasat numar de telefon va fi contactata de un membru de familie al Laurei (probabil de mama) . Din pacate cazul este adevarat si incercam toate metodele de raspandire a lui . Cu scuzele de rigoare fata de cei pe care-i deranjam .
    Persoana cu id de messenger, va fi de asemenea contactata pentru alte detalii.
    Multumesc Isa . Voiam sa vorbesc cu tine despre acest caz, si despre altele 2 pe care nici eu nu am reusit inca sa le postez. Dar nu am apucat.
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere